Direktlänk till inlägg 18 november 2012

~ YOU SAY YOU NEED ME, MAKE ME BELIVE IT ~

Av fuckiingperfect - 18 november 2012 19:18

Nu har jag fått reda på varför min kompis inte får sova hos mig. Hennes föräldrar är rädda för att jag ska ha dåligt inflytande på henne. Att jag ska typ börja lära henne hur man skär sig? Men det skulle jag aldrig göra, ALDRIG. Eller att jag skulle ta livet av mig när jag är med henne. Det dem inte förstår är att jag mår bra när jag är med henne. Det är en av alla jag faktiskt kan må rätt bra med. Men jaja, jag får väl respektera dem. 

Idag har jag träffat en gammal barndomsvän. Vi har pratat ett litet tag och bestämde oss för att ses. Hon bor bara ca 100m ifrån mig. Det var mysigt och roligt att träffa henne! Absolut inte sista gången. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fuckiingperfect - 11 december 2012 11:17

Jag orkar inte! Jag har fått nog! Hur jävla efterbliven kan man vara?! Jag kan ingenting. Allt jag gör blir fel. Jag är inte värd att finnas till. Jag borde vara död. Jag klarar inte av betygen, stressen, allt det där som alla andra klarar av. "Jag f...

Av fuckiingperfect - 3 december 2012 18:41

Tillbaka på avdelningen. Imorgon skrivs jag ut. Jag gråter. Jag orkar inte mer. Patetiska liv....

Av fuckiingperfect - 27 november 2012 19:14

Snart ska vi baka scones här på avdelningen till kvällsfikat. Det var mitt förslag och jag har bestämt mig för att ge Ana en spark i baken och äta en macka mer än vad det står på matschemat för det vill jag ha. Hoppas jag klarar det.  Just nu mår ...

Av fuckiingperfect - 27 november 2012 17:22

JAAAAAAA. Nu är det bestämt, jag ska flytta till antingen jourhem eller familjehem eller båda delar. Nu har jag något att kämpa för, något att tänka på när jag är på botten. Innan samtalet grät jag floder, trodde inte att jag skulle få flytta. Men jo...

Av fuckiingperfect - 24 november 2012 12:43

Jag mår konstigt. Jag förstår inte själv. Hur kunde jag gå från så taggad till att känna hopplöshet så fort? Detta liv är krävande. Min familj tar kål på mig. Jag tänker fråga avdelningen sen om jag får åka tillbaka. Jag orkar inte ens se mina föräld...

Ovido - Quiz & Flashcards