Direktlänk till inlägg 27 november 2012

~ JAG VILL KOMMA NÅGONSTANS DÄR TANKARNA INTE NÅR MIG ~

Av fuckiingperfect - 27 november 2012 19:14

Snart ska vi baka scones här på avdelningen till kvällsfikat. Det var mitt förslag och jag har bestämt mig för att ge Ana en spark i baken och äta en macka mer än vad det står på matschemat för det vill jag ha. Hoppas jag klarar det. 

Just nu mår jag okej, tror jag. Jag borde iallafall göra det, jag ska ju få flytta. Men det känns ändå inte helt bra. Kan inte sätta fingret på det, men önskar att jag kunde. Det kan bero på att jag känner mig dum mot mina föräldrar, eller dum är nog en underdrift. Jag känner mig hemsk. Tänk själv om jag var mamma och mitt barn ville flytta, jag skulle vara helt förstörd. Men nu gör jag detta för att jag ska kunna må bättre i framtiden, jag måste fokusera på det istället för mitt dåliga samvete. Detta blir bra, det kommer gå bra. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fuckiingperfect - 11 december 2012 11:17

Jag orkar inte! Jag har fått nog! Hur jävla efterbliven kan man vara?! Jag kan ingenting. Allt jag gör blir fel. Jag är inte värd att finnas till. Jag borde vara död. Jag klarar inte av betygen, stressen, allt det där som alla andra klarar av. "Jag f...

Av fuckiingperfect - 3 december 2012 18:41

Tillbaka på avdelningen. Imorgon skrivs jag ut. Jag gråter. Jag orkar inte mer. Patetiska liv....

Av fuckiingperfect - 27 november 2012 17:22

JAAAAAAA. Nu är det bestämt, jag ska flytta till antingen jourhem eller familjehem eller båda delar. Nu har jag något att kämpa för, något att tänka på när jag är på botten. Innan samtalet grät jag floder, trodde inte att jag skulle få flytta. Men jo...

Av fuckiingperfect - 24 november 2012 12:43

Jag mår konstigt. Jag förstår inte själv. Hur kunde jag gå från så taggad till att känna hopplöshet så fort? Detta liv är krävande. Min familj tar kål på mig. Jag tänker fråga avdelningen sen om jag får åka tillbaka. Jag orkar inte ens se mina föräld...

Av fuckiingperfect - 23 november 2012 20:55

Idag har jag både vunnit och gått med äs. Mest vunnit, anser jag. Jag åt frukost som vanligt på morgonen hemma. Sen en liten liten lunch i skolan för att sedan äta ett lunch-mellanmål med en vän. Amerikanska pannkakor. Jag åt säkert tio stycken, jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards